Winx Club

Winx Club

The Best & First Winx Group

لایلا وفلورا بچه ها بهم بگین که از کی عکس میخواین منم براتون می ذارم

 

Elizabeth: عزیزم عکس های خیلی از پستات درست مثل همین اصلا باز نمی شن که تاییدشون کنم!



نظرات شما عزیزان:

اتوسا
ساعت10:09---10 تير 1390
خودمم تعجب کردم



راستی من دیگه نمیتونم مطلب ارسال کنم



اخه رمز عبورم مشکل پیدا کرده
پاسخ: سلام آتوسا جون، من الیزابتم. بیا به وبلاگ باب اسفنجی و یک کلمه برای رمز به صورت خصوصی بهم بده تا برات مطلب رمزدار با همون رمزی که بهم میدی، بسازم تا داخل اون برات نام کاربری و رمز عبورت رو برای نویسنده شدن بهت بدم. چون اگه نویسنده بشی دیگه این مشکلات رو نداری...تو فعلا عضوی نه نویسنده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: 9 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , winx-club.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com